Asistentka - vedoucí kanceláře

Praha | Praha | volná místa | 12.04 16:16 - 2024

Požadujeme:

Požadavky: - požadujeme samostatnost, flexibilitu, dobré komunikační schopnosti, spolehlivost, aktivní přístup při řešení svěřených úkolů, znalost MS (word, excel, outlook) - důležitá je pro nás zodpovědnost, pečlivost a přátelský přístup - preferujeme dlouhodobou spolupráci - práce v oboru výhodou, ale není podmínkou, vše Vás naučíme - min. středoškolské vzdělání ukončené maturitou - základní znalost anglického jazyka (abyste se domluvili, usadili hosty, přepojili hovor apod.)

Nabízíme:

Jsme malá až rodinná kancelář sídlící v centru města, která příjme asistentku/asistenta. Co bude náplní Vaší práce: - administrativní činnost související s chodem kanceláře - péče o klienty při jednáních - obsluha komunikačních kanálů kanceláře (datové schránky, telefon, mail, kalendář) - administrativní podpora kolegů - ranní příprava celé kanceláře - vedení spisové služby, drobné pochůzky, komunikace s dodavateli - organizace práce studentů - asistenční práce při fakturaci - další úkoly dle aktuálních potřeb a možností Co můžeme nabídnout: - nabízíme práci v menším přátelském kolektivu, dobré pracovní zázemí a příjemnou atmosféru v centru Prahy - zajímavou a rozmanitou práci - plný pracovní úvazek, můžeme nabídnout i ¾ úvazek - odpovídající finanční ohodnocení, další finanční odměny možné a obvyklé na konci roku - sick days, možnost zařídit si osobní věci - dovolenou v délce 5 týdnů - káva a jiné nápoje, ovoce a drobné občerstvení na pracovišti - jsme dobrá parta a týmového ducha podporujeme pravidelnými mimopracovními aktivitami

Inzerát již není aktivní!

Novinky, aktuality

Tvorba www prezentace pro Vaši školu