Vložení inzerátu dávám souhlas provozovateli portálu se zveřejněním a užíváním osobních údajů

(nepovinné)

Specialista/ka reklamačního oddělení

volná místa | 18.02 09:13 - 2020

Jaké znalosti a dovednosti by měl/a mít specialista/ka reklamačního oddělení?  Má zkušenosti v administrativě (výhodou v reklamacích, zákaznickém servisu či v call centru)  Má silně prozákaznický přístup (protože náš zákazník, náš pán)  Důležitá je rozhodně pečlivost a smysl pro detail  Má velmi dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti po telefonu (nebojíš se mluvit)  Je aktivní (ale když nevíš, nebojíš se zeptat)  Umí pružně reagovat na vzniklé nenadálé situace (protože bez toho se lobchod neobejde)  V práci si umí najít systém a organizaci (aby jsi věděl, kde je priorita a šlo Ti to hezky od ruky)  Je odolný vůči stresu (jen tak se Ti kolena nerozklepou)  MS Office mu není cizí  Má středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou Co tě čeká:  Řešení reklamačního řízení od A do Z  Nabídka alternativních řešení  Písemná a telefonická komunikace se zákazníky a dodavateli na denní bázi  Spolupráce s dalšími odděleními  Vyřízení a evidence reklamací  Zpracování požadavků zákazníka

Nabízímeme :

Co Ti můžeme nabídnout:  Stravenky za každý odpracovaný den  Flexibilní pracovní doba  Jistota pravidelní mzdy  Zajímavou a různorodou práci  Zaměstnanecké benefity (zaměstnanecké slevy na zboží ProSpánek, mobilní telefon)  Moderní pracovní prostředí a příjemný kolektiv  Vysokou míru seberealizace

Město : Svitavy

Kraj : Pardubický

E-mail : sabrina.karpiskova@eprospanek.cz

Web : https://kariera.prospanek.cz/

Plánovač - vedoucí logistiky společnosti ProSpánek SE

volná místa | 18.02 09:12 - 2020

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:  Min. ukončené SŠ vzdělání  Praxe v oblasti plánovaní dopravy, případně interní logistiky vítána  Znalost MS Office na dobré úrovni  Příjemné vystupování, výborné komunikační a organizační schopnosti  Dobré analytické a organizační schopnosti  Strategické a technické myšlení  Pečlivost, svědomitost, aktivní přístup  Schopnost a ochota podílet se na mezinárodních projektech Co Vás čeká:  Odpovědnost za plánování a koordinaci logistiky (při maximálním využití dopravních prostředků a plnění požadovaných termínů)  Odpovědnost za  Odpovědnost za kompletaci jednotlivých dodacích listů tak, aby byla dodržena maximální míra využití dopravního prostředku  Vystavování podkladů pro potřeby přepravy  Příprava podkladů pro celní řízení u přeprav do zemí mimo EU  Kontrola faktur za přepravy v případě externí logistiky  V případě přepravních reklamací, příprava podkladů pro jejich projednání  Pravidelné provádění hodnocení kvality přepravy  Příprava podkladů pro statistické hodnocení dopravy  Plánování interní logistiky  Zajišťování externí dopravy

Nabízímeme :

Co Vám můžeme nabídnout:  Zajímavé motivační ohodnocení  Výrazné zaměstnanecké slevy na zboží  Moderní pracovní prostředí  Zázemí silné nadnárodní společnosti  Karierní růst  Dlouhodobou spolupráci a možnost rozvoje  Tým kolegů, na které se budete těšit  Možnost startovacího ubytování zdarma

Město : Svitavy

Kraj : Pardubický

E-mail : sabrina.karpiskova@eprospanek.cz

Web : https://kariera.prospanek.cz/

Osoba : Sabrina Karpíšková

Asistent/ka ředitele

volná místa | 18.02 09:12 - 2020

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:  Min. ukončené SŠ vzdělání s maturitou  Výborné organizační a komunikační schopnosti  Empatické a profesionální vystupování  Zkušenost s prací v MS Office na velmi dobré úrovni  Samostatnost, pečlivost a loajalitu  ŘP skupiny B nutná  Výhodou aktivní komunikace v AJ Co Vás čeká:  Zajišťování chodu kanceláře jednatele  Běžná agenda sekretariátu  Účast na poradách firmy a pořizování zápisu z nich  Vedení kalendáře jednatele a organizace jeho pracovních schůzek  Přebírání a distribuce interní pošty  Organizace služebních cest jednatele (rezervace ubytování, jízdenek, letenek …)  Organizace veškerých porad a meetingů  Příprava podkladů pro jednání

Nabízímeme :

Co Vám můžeme nabídnout:  Nabízíme dlouhodobé a stabilní zaměstnání  Progresivní systém odměňování  Zajímavou a různorodou práci v rychle se rozvíjející společnosti  Flexibilní pracovní dobu  Zaměstnanecké výhody (mobilní telefon, výhodný firemní tarif pro rodinné příslušníky, stravenky a další?)  Přátelské, inspirativní a zároveň profesionální prostředí

Město : Svitavy

Kraj : Pardubický

E-mail : sabrina.karpiskova@eprospanek.cz

Web : https://kariera.prospanek.cz/

Osoba : Sabrina Karpíšková

Ředitel e-commerce B2C společnosti ProSpánek SE

volná místa | 18.02 08:51 - 2020

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:  Min. SŠ vzdělání s maturitou, VŠ výhodou  Prokazatelná zkušenosti s vedením menšího týmu lidí  Alespoň 3-letá profesní zkušenost v roli manažera (nikoli teamleadera) – obchodní týmy výhodou  Alespoň 2-letá zkušenost s působením ve středním managementu firmy;  Silná orientace na práci s čísly, stejně jako na vztahy;  Rozhodná, důsledná, otevřená a autentická, asertivní, analytická osoba s tahem na branku a positivním vztahu k číslům a lidem;  AJ výhodou  Smysl pro detail a dodržování termínů  Samostatnost v rozhodování a zodpovědnost za svěřené úkoly  Selský rozum, chuť čelit výzvám a učit se novým věcem  Smysl pro obchod a marketing  Zkušenosti z oboru podpory prodeje pro B2C – výhodou  Vysoké pracovní nasazení, samostatnost, zodpovědnost za obchodní výsledky Co Vás čeká:  Nastavení a řízení B2C obchodních aktivit ve stabilní české nadnárodní obchodní společnosti zabývající se prodejem a distribucí všeho pro kvalitní spánek ve strategické i exekutivní rovině  Řízení a rozvoj vlastního týmu  Odpovědnost za obchodní výsledky e-commerce B2C divize v rychlém a neustále se vyvíjejícím prostředí Na co se můžete těšit:  Na strategickou roli reportující přímo jednateli společnosti;  Možnost spoluvytvářet budoucnost rostoucí české nadnárodní firmy;  Na práci v rychlém a velmi chytrém prostředí;  Na možnost samostatné práce a seberealizace;

Nabízímeme :

Co Vám můžeme nabídnout:  Zajímavé motivační ohodnocení  Výrazné zaměstnanecké slevy na zboží  Flexibilní pracovní doba  Moderní pracovní prostředí  Zázemí silné nadnárodní společnosti  Karierní růst  Dlouhodobou spolupráci a možnost rozvoje  Tým kolegů, na které se budete těšit  Možnost startovacího ubytování zdarma

Město : Svitavy

Kraj : Pardubický

E-mail : sabrina.karpiskova@eprospanek.cz

Web : https://kariera.prospanek.cz/

Osoba : Sabrina Karpíšková

Manažer nákupu CZ, SK, PL a HU

volná místa | 18.02 08:50 - 2020

Do oddělení nákupu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Manažer nákupu, který/á bude mít na starost kompletní koordinaci objednávek a skladových zásob. Jedná se o pozici, na které zodpovídáte za oblast nákupu v rámci celé společnosti, dále za kontrolu nakupovaného zboží dle potřeb obchodní sítě, realizujete objednávání potřebného zboží pro obchodní síť, vystavujete objednávky, odpovídáte za dodržování platných směrnic (kontrola dokumentace), provádíte inventury zboží, spolupracujete s obchodním oddělením na plnění jejich požadavků.  SŠ / VŠ;  MS Office - pokročilá úroveň;  obchodní duch;  komunikační schopnosti, profesionální vystupování;  samostatnost, organizační a koordinační dovednosti;  prokazatelné obchodní vyjednávání  flexibilita;  administrativní schopnosti;  řidičský průkaz skupiny B  AJ na komunikativní úrovni  Analytické dovednosti  Pečlivost a zodpovědnost  Znalost práce na PC  Zkušenost na obdobné pozici výhodou Co Vás čeká:  Koordinace objednávek, sledování skladových zásob  Zodpovědnost za oblast centrálního nákupu  Komunikace a vyjednávání s dodavateli  Zodpovědnost za svěřené projekty  Příprava podkladů pro letákové akce  Komunikace napříč firmou  Zpracování objednávek materiálu

Nabízímeme :

Co Vám můžeme nabídnout:  Nabízíme dlouhodobé a stabilní zaměstnání  Progresivní systém odměňování  Zajímavou a různorodou práci v rychle se rozvíjející společnosti  Flexibilní pracovní dobu  Zaměstnanecké výhody (mobilní telefon, výrazné zaměstnanecké slevy na zboží ProSpánek, stravenky a další?)  Přátelské, inspirativní a zároveň profesionální prostředí

Město : Svitavy

Kraj : Pardubický

E-mail : sabrina.karpiskova@eprospanek.cz

Osoba : Sabrina Karpíšková

Administrativní pracovník/pracovnice

volná místa | 18.02 08:40 - 2020

Co Vás čeká:  Administrativní činnosti spojené s provozem firmy  Administrativní podpora obchodního oddělení společnosti  Příprava podkladů pro porady a školení  Komunikace s kolegy, dodavateli i odběrateli  Realizaci na místě – úklid a příprava zasedacích místností, organizační zajištění občerstvení apod. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:  Ukončené SŠ vzdělání, popř. učební obor s maturitou  Výborná znalost MS Office  Komunikační a organizační dovednosti  Systematický přístup  Spolehlivost a pečlivost  Smysl pro zodpovědnost

Nabízímeme :

Co Vám můžeme nabídnout:  Nabízíme dlouhodobé a stabilní zaměstnání  Progresivní systém odměňování  Zajímavou a různorodou práci v rychle se rozvíjející společnosti  Flexibilní pracovní dobu  Zaměstnanecké výhody (zaměstnanecké slevy, stravenky a další?)  Přátelské, inspirativní a zároveň profesionální prostředí

Město : Svitavy

Kraj : Pardubický

E-mail : sabrina.karpiskova@eprospanek.cz

Web : https://kariera.prospanek.cz/

Osoba : Sabrina Karpíšková

Opatrovanie v Emmendingene

volná místa | 18.02 07:17 - 2020

Rodina S. z Emmendingenu, cca 18 km od Freiburgu PLATOVÉ PODMIENKY Plat: 1500 € netto/ mesačne, Turnus: 1 mesiac a viac podľa dohody. Nástup 03.03.2020 OPATROVANÁ OSOBA A DIAGNÓZA Pani – 80 ročná, 64 kg, 160 cm, depresie, inkontinencia, diabetes, poruchy srdcového rytmu, problémy so zrakom, pohybuje sa pomocou rolátora a paličky, stupeň opatrovania 4 Ďalšie informácie: býva v dome sama, opatrovateľka má vlastnú izbu, internet, má mačku KONTAKT: Europa Progres . 0908 737 303, register@euprogres.sk www.euprogres.sk

Město : Praha

Kraj : Praha

Telefon : 0908737303

E-mail : register@euprogres.sk

KFC Kačerov přijme brigádníky!

volná místa | 17.02 20:39 - 2020

Ochota učit se novým věcem Přátelskost Odpovědnost

Nabízímeme :

Smlouvu na dobu neurčitou a jistotu mzdy na účtu vždy do 9. dne v měsíci Spropitné a bonusy dle výkonu Příplatek za práci v noci 10%, o víkendu 10% a o svátku 100% Možnost navýšení mzdy od třetího měsíce zaměstnání Jídlo na směně za pár kaček 25% zvýhodnění do našich restaurací po celém světě (KFC, Burger King, Starbucks, Pizza Hut) odměnu za doporučení nových kolegů až 5000 Kč za každého Flexibilní pracovní dobu přesně podle Tvých požadavků Příjemný kolektiv se spoustou firemních akcí Dopravu přímo k restauraci Profesní rozvoj až na manažerské pozice

Město : Praha

Kraj : Praha

Telefon : 607031793

E-mail : 203082@amrest.eu

Osoba : Michal Langhammer

Odpolední práce v KFC Čestlice-Průhonice

volná místa | 17.02 20:36 - 2020

Ochota učit se novým věcem Odpovědnost Přátelskost

Nabízímeme :

Práce v přátelském kolektivu Možnost plánování směn Garantované datum výplaty k 9. v měsíci Příplatky za víkend 10% Příplatky za svátky 100% Zvýhodněné stravování Sleva do našich ostatních restaurací a kaváren (Starbucks, KFC, Burger King, Pizza Hut) Výborná dopravní dostupnost Příplatek na dopravu Možnost kariérního růstu (vedoucí pozice, vedoucí směny, vedoucí restaurace) Spropitné Placené zaškolení 25 dní dovolené

Město : Praha

Kraj : Praha

Telefon : 602281878

E-mail : 203042@amrest.eu

Osoba : Jana Ondráčková

Noční práce v KFC Praha Gate

volná místa | 17.02 20:28 - 2020

Ochota učit se novým věcem Přátelskost Odpovědnost

Nabízímeme :

Práce v přátelském kolektivu Garantované datum výplaty k 9. v měsíci Příplatky za víkend a večery 10% Příplatky za svátky 100% Zvýhodněné stravování u nás KFC a dalších našich restaurací a kaváren (Starbucks, KFC, Burger King, Pizza Hut) Výborná dopravní dostupnost (kousek od metra C Chodov) Možnost kariérního růstu (vedoucí směny, vedoucí restaurace) Placené zaškolení 25 dní dovolené

Město : Praha

Kraj : Praha

Telefon : 720334225

E-mail : nikola.wanikova@amrest.eu

Osoba : Nikola Waníková

Novinky, aktuality

Aktualizované e-maily

Aktualizovali jsme data a e-maily, na které můžete nyní přesněji zacílit Vaší nabídku svých produktů a služeb. Vaše nabídka tak každé ponděli ve "Školním zpravodaji" nalezne svého odběratele.

Víte že koncem května 2018 budete muste řešit GDPR směrnici? Zde  Vám umožníme rozesílat nabídku na ověřené e-maily škol a nemusíte se potýkat ani se směrnicí GDPR (vlastnit zabezpečená data) ani se spemovými filtry, které Vám mohou zablokovat firemní e-mail až na dobu 1/4 roku a to opakovaně.